Aku Belum Mahu Mati (TV3) | Sinopsis Drama

Aku Belum Mahu Mati (TV3) | Sinopsis Drama

Telefilem : Aku Belum Mahu Mati
Produksi : Zeel Production
Pengarah : Murali Abdullah
Penulis Skrip : K. A Razhiyah
Siaran : TV3
Tayangan Asal : 9 November 2019
Pelakon : Zara Zya, Adi Putra, Tasha Shila, Syida Melvin, Kismah Johar, Farah Ahmad, Faez Nik, Juriani Ramli

Aku Belum Mahu Mati (TV3) | Sinopsis Drama

Sinopsis Aku Belum Mahu Mati

Maria seorang wanita yang bekerjaya mempunyai minat mengumpul pelbagai jenis patung. Maria tidak menitik berat soal agama walaupun ditegur oleh kawan baiknya, Nora dan suaminya, Irfan.

Suatu hari, Maria dan Irfan melancong ke Bali untuk menyambut ulangtahun perkahwinan mereka dan memilih sebuah resort yang berkonsepkan tradisional masyarakat Bali.

Ketika di sana, Maria dihantui gangguan demi gangguan yang menakutkan. Gangguan itu datang seperti ingin menjemputnya ke alam kematian.

Dibintangi oleh Zara Zya sebagai Maria, Adi Putra sebagai Irfan , Syida Melvin sebagai Nora. Telefilem Aku Belum Mahu Mati akan bersiaran semula pada hari sabtu ini (5 Ogos 2023), jam 10.00 malam di slot Cerekarama TV3.